10/12/16

Πώς να αλλάξετε τον προεπιλεγμένο αριθμό των φύλλων εργασίας σε ένα νέο βιβλίο εργασίας του Excel

Από προεπιλογή, τα βιβλία εργασίας που υπάρχουν στο Excel περιέχει τρία φύλλα εργασίας ενώ στο office 2016 περιέχουν ένα. Εάν χρησιμοποιείτε συνήθως περισσότερα από ένα φύλλο εργασίας, μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό των φύλλων εργασίας που είναι διαθέσιμα με μια απλή ρύθμιση.


Μπορείτε να προσθέσετε φύλλα εργασίας εύκολα χρησιμοποιώντας το εικονίδιο συν στα δεξιά που βρίσκεται από τις καρτέλες φύλλου εργασίας καθώς εργάζεστε. Ωστόσο, αν θέλετε εσείς περισσότερα από ένα φύλλο εργασίας σε κάθε νέο βιβλίο εργασίας που δημιουργείτε, θα σας δείξουμε μια ρύθμιση που σας επιτρέπει να καθορίσετε πόσα φύλλα εργασίας θα δημιουργηθούν αυτόματα σε αυτά τα νέα βιβλία εργασίας.

Για να ξεκινήσετε, ανοίξτε οποιοδήποτε υπάρχον βιβλίο εργασίας του Excel ή δημιουργήσετε ένα νέο βιβλίο εργασίας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα «Αρχείο» και έπειτα κάντε κλικ στο «Επιλογές». Στην περιοχή «Γενικά» παρατηρήστε ότι υπάρχει μια επιλογή « Να συμπεριληφθεί αυτό το πλήθος φύλλων». Εκεί μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό των φύλλων και έτσι κάθε φορά που επιλέγετε να ανοίξετε το Excel, αυτό θα ανοίγει με τον συγκεκριμένο αριθμό φύλλων που έχετε επιλέξει εσείς.
Κάντε κλικ στο «OK» για να αποθηκεύσετε την αλλαγή και να κλείσετε το παράθυρο διαλόγου Επιλογές του Excel. Τώρα, όταν δημιουργείτε ένα νέο βιβλίο εργασίας, θα έχει αυτόματα τον αριθμό των φύλλων εργασίας που καθορίσατε. Αυτή η ρύθμιση δεν επηρεάζει τα υπάρχουσα βιβλία εργασίας του Excel που έχετε ήδη δημιουργήσει. Επηρεάζει μόνο τον αριθμό των φύλλων εργασίας στα νέα βιβλία εργασίας που θα δημιουργηθούν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
x

Νέα Τεχνολογία

Windows

Ms Office

Social Media

How to

Κατευθείαν στο email σας!

Όλα τα τελευταία άρθρα κατευθείαν στο email σας. Για να είστε πρώτοι απλά γραφτείτε με το email σας, χωρίς κόπο και σας υπόσχομαι ότι θα σεβαστούμε την ιδιωτικότητα σας!