3/1/17

Πώς να διαγράψετε την λίστα των προσφάτων εγγράφων

Ίσως να μοιράζεστε τον ίδιο λογαριασμό χρήστη με άλλους ανθρώπους, και δεν θέλετε να δουν ποια έγγραφα έχετε ανοίξει τελευταία στον υπολογιστή γι' αυτό θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί γιατί ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί. Είμαστε εδώ μόνο για να σας δείξουμε πώς να σβήσετε αυτή τη λίστα κάθε φορά που απενεργοποιείτε τον υπολογιστή σας.





Με μια γρήγορη επέμβαση στην registry του υπολογιστή σας μπορείτε να κάνετε τα Windows να σβήνουν αυτόματα τη λίστα πρόσφατων εγγράφων κάθε φορά που βγαίνετε από τα Windows. Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει τα πρόσφατα αρχεία που εμφανίζονται στον File Explorer, καθώς και αρχεία που έχουν ανοίξει κατά καιρούς από διάφορες εφαρμογές που είναι καρφιτσωμένες στο μενού της Έναρξης ή καρφιτσωμένες στη γραμμή εργασιών. 
Εάν έχετε μια έκδοση των Windows Home Pro ή Enterprise, θα πρέπει να επεξεργαστείτε το μητρώο των Windows για να κάνετε αυτές τις αλλαγές. Για να ξεκινήσετε, ανοίξτε τον Επεξεργαστή Μητρώου από την Έναρξη και πληκτρολογώντας «regedit». Πατήστε το πλήκτρο Enter για να ανοίξετε τον Επεξεργαστή μητρώου. Στον Επεξεργαστή μητρώου, χρησιμοποιήστε την αριστερή πλαϊνή μπάρα για να περιηγηθείτε στο ακόλουθο κλειδί:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\
Στη συνέχεια, θα πάμε να δημιουργήσουμε μια νέα τιμή στο κλειδί Explorer. Κάντε δεξί κλικ στο κλειδί Explorer και επιλέξτε New - DWORD (32-bit). Ονομάστε τη νέα τιμή «ClearRecentDocsOnExit.». Κάντε διπλό κλικ στη νέα τιμή ClearRecentDocsOnExit να ανοίξετε το παράθυρο ιδιοτήτων του. Αλλάξτε την τιμή από 0 σε 1 στο πλαίσιο «Δεδομένα τιμής» και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "OK".
Μπορείτε τώρα να κλείσετε τον Επεξεργαστή μητρώου. Την επόμενη φορά που θα αποσυνδεθείτε από το λογαριασμό χρήστη σας, ή να κλείσετε ή επανεκκινήσετε τον υπολογιστή σας, η λίστα με τα πρόσφατα έγγραφα σας θα διαγραφεί. Για να αντιστρέψετε την αλλαγή, απλώς ακολουθήστε τα ίδια βήματα και ορίστε την τιμή ClearRecentDocsOnExit πίσω στο 0.

Εάν δεν αισθάνεστε όπως σίγουροι για τις επεμβάσεις στο Μητρώο, κατεβάστε την εφαρμογή Recent-Documents-Hacks.zip. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα το οποίο επιτρέπει την εκκαθάριση των πρόσφατων εγγράφων όταν βγείτε από τα Windows. Στις εκδόσεις Pro & Enterprise στα Windows 10 μπορείτε να εξαφανίσετε τα πρόσφατα αρχεία που έχετε ανοίξει με το ClearRecentDocsOnExit που περιγράψαμε παραπάνω, και στη συνέχεια να εξαχθούν σε ένα αρχείο .REG. Τρέχοντας το gpedit.msc και ορίζοντας την τιμή από 0 σε 1.  

Εάν χρησιμοποιείτε τα Windows 10 Pro ή Enterprise, ο ευκολότερος τρόπος για να διαγράψετε τη λίστα πρόσφατων εγγράφων κατά την έξοδο από τα Windows είναι με τη χρήση του Επεξεργαστή πολιτικής ομάδας. Στα Windows 10 Pro ή Enterprise, πάτε στην Έναρξη, πληκτρολογήστε gpedit.msc, και πατήστε Enter.

Στο αριστερό τμήμα του παραθύρου, πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις του χρήστη - Πρότυπα διαχείρισης - Start Menu και στη γραμμή εργασιών. Στα δεξιά, βρείτε το «Διαγραφή ιστορικού προσφάτων εγγράφων κατά την έξοδο» και κάντε διπλό κλικ σε αυτό. Στο παράθυρο ιδιοτήτων που ανοίγει, επιλέξτε το Ενεργοποίηση και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK.

Μπορείτε τώρα να κλείσετε τον Επεξεργαστή πολιτικής ομάδας. Την επόμενη φορά που θα βγείτε από τα Windows, η λίστα των πρόσφατων εγγράφων θα είναι καθαρή. Αν σε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να αντιστρέψετε την αλλαγή, απλά ακολουθήστε την ίδια διαδικασία και ρυθμίστε το το «Διαγραφή ιστορικού προσφάτων εγγράφων κατά την έξοδο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
x

Νέα Τεχνολογία

Windows

Ms Office

Social Media

How to

Κατευθείαν στο email σας!

Όλα τα τελευταία άρθρα κατευθείαν στο email σας. Για να είστε πρώτοι απλά γραφτείτε με το email σας, χωρίς κόπο και σας υπόσχομαι ότι θα σεβαστούμε την ιδιωτικότητα σας!