9/3/15

Η Google επαναφέρει το CAPTCHA

Το CAPTCHA είναι μία μέθοδος να αποδείξει ο επισκέπτης του site ότι είναι άνθρωπος και όχι ένα bot που έχει σκοπό να βλάψει το site ή να αλιεύσει πληροφορίες.
Συνήθως συναντάται με τη μορφή "παραμορφωμένων" εικόνων με συνδυασμούς γραμμάτων και αριθμών και χρησιμοποιείται συνήθως κατά την εγγραφή σε μία υπηρεσία και υπάρχουν πολλές διαφορετικές μορφές του,

με ορισμένες εξ αυτών να είναι αρκετά δύσχρηστες ώστε οι χρήστες να μην καταφέρνουν να περάσουν το "test".

Η Google επαναφέρει το CAPTCHA, καθώς, όπως απέδειξε, μπορεί να το σπάσει κατά 99,8% λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης.
Η λύση της Google που έχει σλόγκαν "no CAPTCHA reCAPTCHA", βασίζεται σ' ένα νέο API και έχει ήδη υιοθετηθεί από τα Snapchat, WordPress και Humble Bundle και όχι μόνο.

Το σύστημα της Google ζητά από τους χρήστες να περάσουν ένα τύπου CAPTCHA test για να πιστοποιήσουν ότι είναι άνθρωποι, το νέο σύστημα μελετά τη συμπεριφορά τους και φιλτράρει εύκολα ποιος είναι "πραγματικός άνθρωπος". Έτσι, οι περισσότεροι βλέπουν απλώς ένα check mark στην οθόνη τους, που τους ενημερώνει ότι έχουν περάσει το test. Αν πάλι κάποιος θεωρηθεί ύποπτος, υποβάλλεται σε μία πιο λεπτομερή εξέταση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
x

Νέα Τεχνολογία

Windows

Ms Office

Social Media

How to

Κατευθείαν στο email σας!

Όλα τα τελευταία άρθρα κατευθείαν στο email σας. Για να είστε πρώτοι απλά γραφτείτε με το email σας, χωρίς κόπο και σας υπόσχομαι ότι θα σεβαστούμε την ιδιωτικότητα σας!