11/1/16

Μην κατηγορείτε το Facebook

Στα τέλη του 2014 οι εγγεγραμμένοι χρήστες του facebook στην Ελλάδα ήταν περίπου 4.2 εκ. Για πολλούς από εμάς έχει αντικαταστήσει μεγάλο μέρος της κοινωνικότητας μας. Άλλωστε πόσες φορές έχει τύχει να δείτε ολόκληρες παρέες να κάθονται σε ένα τραπέζι και αντί να τα "πούνε", κάθονται και ασχολούνται αποκλειστικά με τα κινητά τους (σε εμένα πάντως έχει τύχει πολλές φορές). 

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να απαντάμε θετικά σε ένα friend request (αίτημα φιλίας) και μετά να τοποθετούμε τον νέο διαδικτυακό μας φίλο στην λίστα με τους περιορισμένους φίλους γιατί έτσι απλά δεν θέλουμε να βλέπει τις αναρτήσεις μας ή το τι κάνουμε στην προσωπική μας ζωή (πολύ αντιφατικό από την στιγμή που δημοσιοποιούμε τα πάντα που κάνουμε στην ζωή μας ή σχεδόν τα πάντα). Τα ερωτήματα που τίθενται πλέον είναι τα εξής: Είναι πραγματικός φίλος στην ζωή μας;, είναι απλά γνωστός;, είναι πελάτης της επιχείρησης μας; ή απλά απαντήσαμε θετικά στο friend request από ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ; Με λίγα λόγια δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως νόημα να απαντάμε θετικά σε ένα friend request και μετά να αποκλείουμε τον χρήστη από τις υπόλοιπες δραστηριότητες μας.
Δεν κάνουμε Like σε οτιδήποτε βλέπουμε μόνο και μόνο για να μην στενοχωρήσουμε τον/την φίλο/η μας. Και το να κάνετε ένα απλό Like σε μια φωτό, στο πώς σκέφτεται, ένα ανέκδοτο κτλ δεν τρέχει τίποτα. Αλλά όταν ο άλλος καταθέτει τις γνώσεις του, το μεράκι του, την πληροφόρηση του σε ένα άρθρο, το να κάνετε Like ΧΩΡΙΣ να έχετε διαβάσει καν το άρθρο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως νόημα. Μην το κάνετε καθόλου καλύτερα. Είναι χίλιες φορές προτιμότερο και πιο ειλικρινές να διαβάσετε το άρθρο και ας μην κάνετε Like παρά το αντίθετο.
Πατήσαμε, δεν πατήσαμε το Like, δίπλα του υπάρχει το Σχολιάστε. Είναι (μαζί με το Κοινοποιήστε που ακολουθεί) οι 2 τρόποι για να συμμετάσχουμε πραγματικά σε αυτό που διαβάζουμε. Σχολιάζοντας μία δημοσίευση δείχνουμε έμπρακτα ότι συμμετέχουμε (συμφωνώντας ή διαφωνώντας, δεν έχει καμία σημασία) σε αυτό που μας προβάλλεται και είναι και η πεμπτουσία των κοινωνικών δικτύων. 
Πατήσαμε, δεν πατήσαμε το Like, σχολιάσαμε, δεν σχολιάσαμε, ακολουθεί το Κοινοποιήστε. Μοιράζοντας αυτό που μόλις διαβάσαμε αφενός του δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης, αφετέρου βοηθάμε το φίλο/η που είπαμε παραπάνω να αυξήσει τις προβολές της δημοσίευσής του. Παράλληλα, όταν σχολιάζουμε και μοιραζόμαστε με τους φίλους μας το περιεχόμενο μιας δημοσίευσης, αυτό (ως ένα βαθμό, άμεσα ή έμμεσα) λαμβάνεται και ως ψήφος εμπιστοσύνης προς τον συγγραφέα του περιεχομένου/ιστοσελίδα στα μάτια της Google και της μηχανής αναζήτησης ενισχύοντας τις προσπάθειες προώθησης της ιστοσελίδας μας (εάν πρόκειται για κάποιο άρθρο φυσικά και όχι μια απλή εικόνα). 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
x

Νέα Τεχνολογία

Windows

Ms Office

Social Media

How to

Κατευθείαν στο email σας!

Όλα τα τελευταία άρθρα κατευθείαν στο email σας. Για να είστε πρώτοι απλά γραφτείτε με το email σας, χωρίς κόπο και σας υπόσχομαι ότι θα σεβαστούμε την ιδιωτικότητα σας!